czwartek, 25 marca 2010

Króliku gdzie jesteś ?

Zmotywowana zdjątkami w wielkanocnej aranżacji z Waszych blogów postanowiłam odnależć moje ozdoby i akcenciki świąteczne. Na pierwszy ogień poszła witryna, która mieści w sobie wszelakiej maści skarby, zbiory i kolekcje, rzeczy praktyczne i "zbędne lecz cudne". Przy okazji przekonałam się po raz kolejny,że :
a.nie pamiętam co mam,a jak znajdę to tak jakbym skarb odkryła :)
b.mam totalny mix który magazynuję w jakiś nielogiczny acz kompozycyjnie ciekawy sposób (to cytat )





No nic trzeba szukać dalej,żeby się przypadkiem znowu coś nie odnalazło zaraz po świętach. :)
Pozdrawiam serdecznie Wszystkich odwiedzających.

2 komentarze:

  1. szukajcie a znajdziecie ;) jak mowi stare przyslowie . Witrynka mi sie baaardzo podoba, tez bardzo chcialabym taka miec ale jakos nigdy nie wpadlam na taka

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie tu u ciebie,bardzo mi sie podoba twoja poleczka,zreszta wszystkie:)pozdrawiam cieplutko i powodzenia na nowej drodze blogowania

    OdpowiedzUsuń