poniedziałek, 14 stycznia 2013

torba dla Ewy plus fajna niedziela z przyjaciółmi :)

Tak,tak...uszyłam kolejną torbę,tym razem na zamówienie dla Ewy :0)
Poza hasłem-uszyj mi torbę !- ,nie dostałam żadnych wytycznych, także mogłam sobie poszaleć kolorystycznie i technicznie.Jak widać na poniższych zdjęciach torba jest naprawdę duża, ma dwie kieszenie,w tym jedną patchworkową.Ostatnio to moja ulubiona zabawa-komponowanie i zszywanie łatek :)
Wewnątrz jest mniejsza kieszeń na telefon i babskie precjoza :)Całość jak zawsze uszyta z trzech warstw-materiał zewnętrzny,gruba ocieplina pomiędzy  i tkanina wewnętrzna,wyściełająca wnętrze torby.
Materiały użyte są nowe, to znaczy nieodzyskiwane z obrusów,odzieży itp.,choć często mają kilkadzieścia lat :).(pochodzą ze zbiorów mojej mamy :) Odstępstwa się jednak zdarzają,np.kieszeń mojej torby uszyłam ze  spódnicy : D.

A tu już Ewa- nowa właścicielka torby wraz z projektantką czyli mną :)



fokus na torebkę,można się dopatrzeć ręcznie wyhaftowanej nazwy mojego bloga .


A tu sesja od kuchni.....



W tym czasie dzieci przeżywają najlepsze chwile swojego życia :)

buziaki 
dla Was :*
M.

16 komentarzy:

  1. Lubię, lubię, lubię! Torbę, detale w torbie i sesję i nawet "wakacje" dzieciowe od nudnych dorosłych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna Torba a raczej obie:)i podoba mi sie ten osobisty akcent w postaci ręcznie wyhaftowanego logo:)i nie pomyślalabym,z etyle trzeba zachodu by zrobic dobr zdjecie:)ja niestety nie mam nigdy nikogo kto by mi lampą poswiecił, co ja pisz eja nie mam żadnej lampy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś mistrzynią detali właśnie i wielkich patchworkowych toreb :) zamarzyła mi sie taka big torba :)
    a wakacje dzieciowe super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :))))))))))) Wspaniale!!!!
    a powiem Ci szczerze, że masz najpiękniejsze "metki" świata:*

    :)))



    OdpowiedzUsuń
  5. Radość na twarzy nowej właścicielki - bezcenna. Tylko dlaczego projektantka taka smutna?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne obydwie i te boczki z detalami!!!!bomba!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna!!! Taka dopracowana w każdym szczególe... Projektantka ma złote ręce! Gratulują nowej wlaścicielce :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne te torby, podziwiam za mase szycia z tymi malenkimi elementami.
    Super robota!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie tylko dlatego,żeby tobie było miło:)Przępiekne te torby!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku dziewczyny bardzo mi miło.:D Wielka radość szycia plus satysfakcja,że Wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś zaprzeczeniem przysłowia, że szewc bez butów... Takie piękne, pakowne torbiszcza... marzenie ;)) kochana, wyrabiasz sobie markę! Ten wyhaftowany "znaczek firmowy" jest po prostu perełką ;-)
    Ściskam najczulej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna torba, lubię duuuuże;) Ale jak Ty masz cierpliwość do tych drobniutkich łateczek??? Zdjęcia sesji "od kuchni" superowe:))) Pozdrawiam gorąco - i wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj
    Świetna torba, no i sesja... zawiało profesjonalizmem :))
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  14. mocno obawiam sie, ze przy tak nakreconej produkcji mozesz sie szybko zniechecic a ja tu jeszcze nie mam wszystkiego na muffinowa...Z drugiej strony do wiosny jeszcze troche czasu i mozesz wyprodukowac taka ilosc, zeby zaczeła byc widoczna, znana i pozadana marka.....pozdrawiam, m.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Madzia:)
    Jaka fajna sesja:)świetne te torby:)))
    Pozdrawiam w NR

    OdpowiedzUsuń