piątek, 26 października 2012

Na tamborku jak w życiu :) Zabawa lub cukierek

Ta praca chodziła za mną już od dawna.  Hafcik z domowym credo i motywami charakterystycznymi dla
mojego otoczenia.
Prawdziwym bodzcem do naciągnięcia płótna na tamborek było jednak to zdanie, dość przewrotne i niepozbawione wdzięku.:)
Same przyznajcie,że jest wręcz idealną tarczą na wszystkie perfekcyjne panie domu :)
Praca nie jest jeszcze skończona,prawdę mówiąc idę na żywioł i wciąż mam ochotę dodawać kolejne motywy,nic nie wyliczam, kompozycja dość swobodna,choć z zachowaniem równowagi   po obu stronach napisu.

Jeśli podoba Wam się ta praca i chciałybyście coś w podobnym klimacie zostawcie komentarz.

15.11 200112-losuję jedną osobę ,której wyhaftuję jej credo domowe z dwoma dowolnymi motywami.
kolorystykę,hasło oraz motywy ustalimy mailowo po losowaniu.
A teraz zasady :
1.zostaw komentarz.możecie napisać swoje credo jeśli macie już jakiś pomysł.
2.wrzuć jedno ze zdjęć na pasek boczny i podlinkuj je.
3.nie musisz być obserwatorem tego bloga,choć miło jak Jesteś :)
4.jeśli nie posiadasz bloga -zostaw swój mail w komentarzu.

A z mojej strony- po wylosowaniu jednej osoby zobowiązuję się do wykonania haftu do końca listopada czyli mam 2 tygodnie.
praca powinna dotrzeć do jednej z Was  na Mikołajki. (taką mam nadzieję :) )
Hafcik będzie w ramce bez szybki.
uffffffffffff.......może ktoś się zgłosi.

I to chyba tyle.




A teraz domowy chaos.....


pozdrawiam z samego centrum domowego bałaganu :)

36 komentarzy:

  1. Ja się z chęcią zgłoszę :) Bardzo mi się takie prace podobają. Sama bym chętnie zrobiła, ale czasu brak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie mam za dużo czasu,za to bardzo lubię haftować no i lubię Was :)

      Usuń
  2. Świetny haft.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię ten wasz chaos :-)
    Haft cudny. Piszę się koniecznie.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  4. sie zglaszam ja tez!!!
    i jakos sie tak zlozylo,ze od dzisiaj u mnie tez candy ogloszone, zatem zapraszam rowniez do ksiezniczek :)
    pozdrwionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześc Madzika,
    stęskniłam się za Tobą, dobrze, że chociaż mogę Twój przybytek na fotkach obejrzec
    i te hafciki...boskie. Widzę, że len jest grany, cudnie wygląda.
    Buziole kochana przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie na tyle 'dirty' aby był HAPPY ;-) Czyż to nie jest odwieczna prawda, że dziecko brudne to dziecko szczęśliwe? Tak samo jest z moimi panienkami ;)))
    Madziku, wybrałaś cudne credo i podpisuję się pod nim ;-) Twój Chaos jest najbardziej inspirującym z chaosów ;)
    I nowe szmatki na boczkach widzę... ślicznie ;-)
    Laf, laf... ściskam czule ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Credo fantastyczne:) Piszę się na nie:) A mi się podobają jeszcze takie 2 sentencje " Ci co ten próg przekraczają czego nam życzą niech i sami mają" , i " Nie mamy czasu dla ludzi, którzy nie maja czasu"..
    Twoje hafty uwielbiam i Twój domowy rozgardiasz także:) Urocze te Twoje córy:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja! I ja! Twoje hafty to prawdziwa bomby energetyczne i tabletki na spleen. Nie będę teraz wymyślać tekstu, bo ostatnio jestem w nastroju do sentencji w stylu "a rzuć to wszystko w cholerę...". Jak mi się poszczęści, to może wpadnę na bardziej optymistyczne hasło. Buziaki!

    PS Ależ tej Lili włosy urosły!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ja zdecydowanie chcę!!!świetne candy!uwielbiam takie wzory, wiec zapisuję się!buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oszalałam:))))))))))))))
    cudnie rozgardniaszowo u Ciebie....... tak rozgardiaszowo cudnie jak na "makatce"...

    Muszę się jutro spiąc i Cie "podlinkować" u mnie:))))))))

    ukochiwania!!!!!!!!!!!!!dla Pieknych Dam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny rozgardiasz Madziku!:) Ja myślę, że ład i rozgardiasz to takie jing i jang, które wzajemnie się uzupełniają:)
    Of course, zapisuję się na candy:)) A dziewczynki co tam ugniatają, ciasteczka może?:)
    Uściski zimowe z Krakowa ślę:))
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham Twój bałagan i brakuje mi Twojego optymizmu i rozmów przy kawce. Ale najbardziej tego Twojego zastanowienia się zanim coś powiesz. Również mam nadzieję, że się niedługo spotkamy.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  13. mADZIU KOCHANIE TY WIESZ JAKIE JEST moje ukochane zdanie.
    Matulus-nie śwety Mikołaju ja bardzo bardzo baaaaardzo bym chiala taki prezent od Ciebie- bo moje haftowanie spełzło na niczym

    Chucham i dmucham

    OdpowiedzUsuń
  14. no ba, jasne że chcę, nie mam hasła ani motywów, liczę na Twoją kreatywność w razie czego, byleby było kolorowo :)
    chaos piękny :)
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezwykle poruszyła mnie wiadomość o możliwości wylosowania zamówionego hafciku, a jeszcze dodatkowo data jego realizacji (6 grudnia) wydaje mi się szczegółnie miła. Tak też miejąc nadzieję na to, że mimo tego, że nie mam bloga i nie jestem akredytowanym obserwatorem (choć stałym, ale można powiedzieć takim co spogląda zza drzewa) liczę na umieszczenie mnie na liście do losowania, a potem to już jak los zechce...
    Hafik ładniutki, a i materiał nieprosty, nic tylko takie coś powiesić przed sobą i usiąść i napić się dobrej kawy z myślą, że może wcale tyle jednak nie ma do sprzątania...., pozdrawiam, "żona brata"

    OdpowiedzUsuń
  16. Z wielką przyjemnością zapisuję się po takie cudo:) tak szczerze to nie mam żadnego swojego credo;) jeśli uda mi się to wtedy pomyślę co pasuje do mojego domku;) Wesoło jest w Twoim domku:)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię ten wasz bałagan kuchenny :)
    Na cukiereczki się zapisuję, banerek na by Wiewiórze już jest :)
    a moje credo... hmmm... staram się żyć wg słów Włóczykija "jestem sam i jest mi ze sobą dobrze" choć nie zawsze mi si ę udaje tak myśleć:)
    Pozdrowionka śle :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak mi do serca przypadło Twoje motto, że wszystkie moje teraz mi się nie podobają, ale oczywiście zgłaszam się:))
    buźka
    m.

    OdpowiedzUsuń
  19. Madziku Kochan ale robisz nam dobrze....motyw zmiennym jest tak więc na dziś szukam swojego....a Twój kuchenny nieład uwielbiam...niesamowicie naturalny!:)Buziaki Kochan i dzięki za pamięć!!!No i oczywiście staję do kolejki!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuję się z wielką chrapką ;-)
    Baner: www.dbambolubie.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuje się koniecznie! Marzył mi się taki obrazek na kuchennej ścianie z jedną z mądrości pochodzących z książek Małgorzaty Musierowicz. Wahałam się między: „Kto mlaszcze, dostanie w paszczę” albo: „Kto siorbie, dostanie po torbie”, lub ostatnie równie urocze "Kto w zębie dłubie, dostanie po dzióbie" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja mam łyżeczkę z takim napisem :)) to hafcik do kompletu by się nadał, bo haft cenie wielce, sama jestem haftująca więc wiem ile to czasu pochłania, może się szczęście do mnie uśmiechnie :)), od Konwalijki sobie do Cie przywędrowałam to i rozgoszczę się też przy okazji :))
    uściski!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale dłuuugaaa kolejeczka, ale spróbuję szczęscia, bo śliczny cukierasek!!!,
    buziak!

    OdpowiedzUsuń
  24. Haft przecudny, ten cake stand z babeczkami słodki;)ustawiam sie i ja i trzymam samolubnie kciuki za siebie;)usciskuje, Żania

    OdpowiedzUsuń
  25. You have very beautiful embroideries!!! And my favourites are with tea-themed:))
    Shared your giveaway on my blog too:)
    http://mothersmornings.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią i ja przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  27. To jest przepiękne! Oczywiście staję w kolejce :)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  28. Przecudowne...:) rozmarzyłam się:) cierpliwie czekam, mmoże do mnie uśmiechnie się szczęście:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. jejku, no ja na samym końcu ostatnia sie dowiaduje o takich cudownościach- genialne tez takie chce, wiec w kolejce czekam i pozdrawiam cieplutko piecyk

    OdpowiedzUsuń
  30. A service business, or one with delivery service,
    can get into trouble if the vehicle breaks down. Make sure that the vehicle has a valid Road Fund Licence at all times - this may be chargeable after the first year8.
    - He doesn't want any surprise costs for routine maintenance or repairs.

    my web site; Van Leasing

    OdpowiedzUsuń
  31. One approach also of acquiring free xbox live codes is as simple as looking at a
    number of video gaming review articles where on-line games are
    generally getting reviewed. All you have to do is
    signup and you can get your Free XBox Live just by completing a
    fewsurveys. This method is a one time registration to our General Gaming Forum.



    Here is my site ... free microsoft points

    OdpowiedzUsuń
  32. In the final stages, the dimpling is obvious both when lying down and standing up.

    For a faster and reliable result, skin care professionals may recommend
    these therapies that are less-invasive to the body.
    Vichy is a very popular company in the European market.


    Stop by my site: Cellulite removal

    OdpowiedzUsuń
  33. Have you seen just how many people who are around you won't shake hands with you or share your meal. Nail biting cream generally contains aloe and vitamins A and E and all the ingredients being used are natural. This is probably the first option that comes to mind for most people.

    Also visit my blog post :: How to stop biting nails

    OdpowiedzUsuń