środa, 14 września 2011

Woreczek (tutorial) i CANDY

Czasem zdarza mi się,że ilość drobiazgów w moim otoczeniu zaczyna działać mi na nerwy.
I wtedy myślę sobie,że miło by było mieć woreczek ot taki niezbyt duży,ale poręczny, a nawet podręczny, gdzie te błąkające się przydaśki znalazłyby cichą przystań.
Dzisiaj postanowiłam przejść od słów (a raczej myśli) do czynów, i korzystając z wolnego skrawka czasu uszyłam taki oto woreczek.

Przyszło mi do głowy,że może któraś z Was miałaby ochotę taki sobie uszyć,dlatego zamieszczam instrukcję wykonania.

Potrzebne będą:
2 prostokąty z z wzorzystej bawełny o bokach 20x22cm,
koło o średnicy 14 cm z wzorzystej bawełny,
2 paski tkaniny z wzorzystej bawełny o wym. 3 x 41 cm,
sznurek,
Na podszewkę potrzebne będą :
2 prostokąty z gładkiej bawełny z ociepliną o bokach 20x22cm,
koło o średnicy 14 cm z gładkiej bawełny z ociepliną ,

oraz :
szpilki,nożyczki,centymetr krawiecki,maszyna do szycia( można też uszyć też w ręku).
1.Zaczynamy od złożenia dwóch wzorzystych prostokątów prawą stroną do siebie i zszycia dłuższych boków.
Zszywając należy pozostawić z obu boków przerwę szer.1 cm w odległości 4.5 cm od góry.Będzie to miejsce na wprowadzenie sznureczka ściągającego do tunelu.
2. Następnie przekładamy zszyte prostokąty na prawą stronę.Niezszyte boki to oczywiście góra i dół woreczka.
Bierzemy wycięty uprzedni pasek 3X41 cm ,składamy krótszymi bokami do siebie (prawą stroną ) i zszywamy brzegi.
Powtarzamy tą czynność z drugim paskiem.(Paski te będą czymś w rodzaju lamówki przy podstawie i górze woreczka.)
Złożone i zszyte paski przyszywamy do obwodu góry i podstawy woreczka.Należy pamiętać żeby przyszywać je po prawej stronie.

3.Kolejny etap to przyszycie podstawy worka.Odwracamy nasz "kołnierz" na lewą stronę i fastrygujemy podstawę czyli nasze kólko o średnicy 14 cm.
Sprawdzmy czy otwory pozostawione na wejście do tunelu są na górze.



Przez pozostawione szczeliny przepuszczamy sznurek.Na zewnątrz robimy supełki blokujące.

Potem powtarzamy czynności z pkt. 1 i 3 tylko z materiałami przeznaczonymi na podszewkę.Zszytą podszewkę przekładamy na lewą stronę i wkładamy do środka naszego worka.
Teraz sznurek znajduje się pomiędzy materiałem wierzchnim i podszewką.Aby powstał tunel zszywamy podszewkę z tkaniną wierzchnią w odległości 4.5 i 5.5 od góry woreczka.
Następnie obrębiamy górę zawijając podszewkę do środka.


Do końcówek sznurków można doszyć fantazyjne chwościki. :)

I voila woreczek gotowy.
Teraz nagroda dla wytrwałych :D
Gdybyście nie miały ochoty na szycie ,a na woreczek tak, to zapraszam na
jesienne candy woreczkowe z niespodzianką w środku ( nie będzie to kot),może coś pachnącego i może jeszcze coś na chandrę.


Zasady:
proszę o zabawny komentarz :),
podlinkowane zdjęcie woreczka na swoim blogu.

Wszystkich obserwatorów liczę podwójnie :)(można dołączyć o witryny).

Losowanie za miesiąc -14 X.
Zapraszam,
a teraz
cukiereczki i ciasteczka :)

madzika

63 komentarze:

  1. Ożeszjaciepierdziu!
    z szyciem to ja na bakier jestem, nie umiem, sprzętu nie mam żeby się nauczyć...
    za to przydasiów i innych pierdółek u mnie pełno i byłby ZONK gdybym się nie skusila na takie szyjątko. Staję sobie więc z nadzieją, że szczęście dopisze :)
    pędzę wklejać fotkę i informację o cukierasach Twych :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy woreczek, czy kołderka tu Wiewióra z chęcią zerka by napawać oczy swe cudnościami, że he he :)
    I w kolejce się ustawia, buziaki śle i cieplutko pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, szylam już nie jeden ale prosciutki i bez podszewki!ten Twoj wcale taki prościutki nie jest.może mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ktoś inteligentny by zrozumiał. Ja za diabła :(( I nie wiążę tej mojej indolencji z faktem wypicia dwu lampek przepysznego chilijskiego jabolka. Może jakbyś mi pokazała co i jak naocznie, to bym pewnie pojęła i kto wie...może nawet popełniła swój pierwszy w życiu woreczek a tak... tak, to idę na łatwiznę. W końcu wkleić i zalinkować fotkę to ja nawet po całym jabolku potrafię :)))) I tego się trzymajmy zdolna kobieto. Ściskam przedsennie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekniutki na bibelotki w sypialni.Taka pamiateczka od Ciebie.Ja bardzo przywiazuje wage do takich drobnostek::)

    Nic nigdy nie wygralam..nie licze na to.Lekcja szycia sie przyda.Dokopalam sie do maszyny na strychu i na razie sie jej przygladam i tym wszystkim skarbom i pudeleczkom po babci.W kazdym z nich guziczki i szpileczki itd...
    Buziolki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziakowaty i baardzo ładny! Dziekuję za kursik:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te chwosciki mnie ujely :) Normalnie, az musze isc meza pomolestowac :) w sprawie chwoscika ofkors hahaahhaa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obejrzałam, podziwiałam. Szyć nie będę, poczekam na szczęście :-) Warto mieć nadzieję.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie się zaopiekuję tym woreczkiem,bo ile by ich nie było to i tak za mało :-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Stoję w kolejce i czekam jak to moje zezowate szczęście i do mnie się uśmiechnie, nadzieję trza mieć, nie ?! :)
    Fajny woreczek !
    A gdzieś Ty taką kawusią się raczyła ? (ślinotok permanentny mnie na ten widok dopadł :))))
    Buziory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Madzia oczywiście ustawiam się w kolejce, po ten cudowny woreczek:)ciekawa oczywiście zawartości :))))
    Jednak co by to nie było to już sam woreczek mnie uszczęśliwi:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabawny komentarz na pewno nie wyjdzie spod moich paluchow ktore nie maja w sobie ani kropli zartu ale mam nadzieje ze ow piekny woreczek trafi w moje raczki bo na pewno nie uda mi sie zrobic rownie pieknego;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale super Candy;)
    z przyjemnością ustawiam się w kolejce;)
    choć znając moje szczęscie to szanse na zdobicie tego ślicznego woreczka są nikłe;P :)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. woreczek śliczny
    kursik przejrzysty
    jako, że jestem zdolna szyciowo, daję innym szansę, szkoda mi tylko tego kota w worku ;)
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. hura! na mnie niech padnie!!!Bo ja nic nie rozumiem z szycia a jak już wyciągam igłę i nitkę to mój Mężuś krzyczy "poczekaj wezmę aparat i zrobię zdjęcie!!!"

    Ślicznie Ci to wyszło!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Woreczek śliczny , kursik bardzo przejrzysty ale dla mnie to jeszcze wyższa szkoła jazdy więc z ochotą ustawię się w kolejeczce po woreczek :-)
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. słitaśny ten worecze, jakby powiedziała moja siostra :) chętnie stanę w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm, może spróbuję, choć pewnie polegnę:( to nie na moją głowę,ale może mi się uda wygrać:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też chętnie stanę w kolejce bo strasznie mi się ten cukiereczek podoba:) pozdrawiam i zapraszam na moje candy

    ps. kursik rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj ale śliczny woreczek! ja niestety szyć nie umiem , ale na woreczek mam ogromną chętkę;):):)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. chetnie przygarnelabym taki woreczek;))lubie motywy kwiatuszków wszedzie;)pzdrawiam cieplo:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejkuś no cudny ten woreczek , hmmm, może on mnie przeznaczony , mnie pisany , na skarby przeróżne, jestem technikiem odzieżowym , a w życiu nie uszyłabym takiego cudu...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. łooo śliczniocha kwiecista wyszła cudna:)
    Ja mam gwożdzie w gardle, bo mnie choroba zmogła, a tu sajgon do ogarnięcia, więc tona medykamentów w paszcze i szable w dłoń i na koń.. całe życie walka...żesz... yhhh
    daj łyka tej caffelatte co tam sączysz:)
    Cię ściskam bratnia Duszko i staję w kolejce:) Persen w apmukłach mile widziany z wenflonem w zestawie poproszę w woreczq gdybym wygrała:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Super tutek, mam nadzieję kiedyś skorzystać, a teraz zapisuję się na twoje różane cudeńko :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny woreczek :)
    Chętnie wezmę udział w candy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny :))) Zapisuję się, trzeba sobie życie OSŁADZAĆ:))))
    Pozdrawiam!

    http://lafle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne candy:) ustawiam się w kolejce
    http://arts-ooak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczności prawdziwe!!! Jeśli moge ,to i ja sie zapisuje. Pozdrawiam Joasia
    joasia691@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja bardzo chętnie się dopiszę!

    OdpowiedzUsuń
  30. hahahahahahaaaa no i tłumacz tu głupiemu. Nic nie zrozumiałam :P
    Te wszystkie fastygi itp. Że jak? :P
    Staję po cukieraska bo zanim go uszyję dekada minie,a ten jest ślicznusi,więc nie omieszkam. Buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardo chętnie przygarnę ten woreczek. Dopiero zaczęłam przygodę z szyciem, dlatego bardzo dziękuję za kursik, na pewno go wykorzystam, ale jakbym miała wzór przed oczami, to dopiero było by ekstra - jestem wzrokowcem :-). Pozdrawiam, Agnieszka
    http://zalesinek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ale cudeńko, piękne i przydatne jednocześnie :) też chcę takie!
    pozdrawiam
    aneta

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie nie nie protestuję....jestem na diecie i obiecałam sobie że żadnych słodkości....ale w sumie...może jednak....nie powinnam....a co mi tam jedna słodkość nie zaszkodzi zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zdążyłam się właśnie zorientować panuje u Ciebie całkiem miły rozgardiasz, który przypadł mi do serca, więc na cukierka także się piszę:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Woreczek jest śliczny, chętnie go przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  36. Może bez szans, ale z uporem staję do kolejki. Woreczek cudny:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Taki worek mieć bym chciała, bym do niego pasowała. Więc komentarz ten zostawiam i w kolejkę się ustawiam.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapisuję się na to cudo póki jeszcze czas!
    Buziaczki Madziku!
    Magda Czterdziesta Pierwsza W Kolejce:D

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja też ustawiam się w kolejkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Się ocknęłam i staję w kolejce;-))
    Chwościki cudo!
    Ściskam czule;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. O jakie śliczności... chętnie się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ja szyć owszem "proste" szwy, ale ten kursik very przydatny, no i cukiereczek! ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  43. I would like to play.
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    Greetings
    Bernadett
    +follower

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny jest... może zbiorę się na odwagę i uszyję taki? na razie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ze mnie tu jeszcze nie ma!!!!!!11 sie zapisuje
    wymoj numer 2-zabawny komentarz: jak wsrod 100 mezczyzn wybrac jednego glupiego????
    odpowiedz: losowo
    buziole slonce

    OdpowiedzUsuń
  46. Nonie wiem trema mnie zżarła i chyba nic zabawnego nie wymyślę teak na poczekaniu, ale za to dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Zapraszam również na Candy do mnie.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Woreczek śliczny. Nie umiem szyć, dlatego ustawiam się w kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  48. Woreczek jest fantastyczny - nie mam zdolności do szycia więc grzecznie ustawiam się w kolejce może szczęście dopisze przy losowaniu:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy
    www.tworzonewbzach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam uzasadnione podejrzenie, że mimo pewnie dla wszystkich szyjących, pięknej instrukcji szycia, ja gdybym się za to zabrała to najwyżej ocieplacz na nos by mi wyszedł... choć dziś by się przydał, bo zimno do nas przyszło i skarpety wełniane czas wyciągać z kufra.
    Serdeczności posyłam i zdjęcie woreczka linkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Sliczny woreczek, aż się powstrzymać nie mogłam ;) Niestety nie posiadam jeszcze bloga, ale spróbuję szczęścia. Właśnie zostałam obserwatorem anna.k8@o2.pl pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. cudowny klimacik u ciebie az milo popatrzec no a na woreczek sie zapisuej bo ze mnie beztalencie totalne

    OdpowiedzUsuń
  52. piekny:))) zapisuję się w nadziei na wygraną:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ponieważ jestem beztaleńciem w dziedzinie szycia zgłaszam się w kolejce po woreczek ;)
    oczywiście obserwuję ponieważ bardzo spodobał mi się blog ;)
    link do notki: http://candy-maluutka.blogspot.com/2011/10/11-rozdanie-u-madziki.html

    Pozdrawiam ;);*

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajny woreczek - to ja poproszę.

    Przy okazji zapraszam do siebie na candy
    Pozdr
    Michalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. późna godzina,
    spać idzie rodzina,
    ja w internecie myszkuje,
    i na candy się zapisuję.
    adusia :=)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Hello dear! Simply marvelous your work! So charming and delicate! Loved everything! God bless and have a wonderful time, dear! Rachel :D
    -Follower's name: Rachel Berault
    -I've posted your candy on my sidebar, by date

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam udział
    żart(z internetu):
    Co mówi lekarz na pożegnanie:
    Okulista: "Do widzenia"
    Laryngolog: "Do usłyszenia"
    Ginekolog: "Jeszcze do pani zajrzę"

    obserwuję jako Pikletka
    link o twoim rozdaniu na pikletka.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Widzę, że losowanie zostało przełożone, wiec, jeśli jeszcze można, to chętnie dopisałabym się do listy.
    Zapraszam też serdecznie na moje candy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Ojejku jejku Madziuleńku chcę mieć Twój worek
    więc ślę cudny humorek,
    co by więcej takich worków powstało
    ze szmatek których Ci jak widać nie mało
    a że tutoriala świetnego stworzyłaś
    czekam na losowanko i woreczek co pięknie uszyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  60. To w sumie drugi mój komentarz do tego posta ale muszę to napisać tutaj żeby był porządek, świetny tutorial stworzyłaś mam nadzieję że będzie ich więcej - będę do Ciebie na pewno zaglądać częściej już mam Ciebie "na oku"

    OdpowiedzUsuń