niedziela, 13 czerwca 2010

Dzieci są super

Piękny weekend, jest cudnie i błogo. Pogoda nas rozpieszcza ,a my rozpieszczamy dzieci. Dobrze je mieć, patrzeć na ich zabawy, słuchać głupotek.
Doceniam ten czas spędzony tak blisko z nimi.
Niedziela spędzona nieśpiesznie, w tak zwanym międzyczasie zrobiłam broszkę, która obecnie pelni funkcję igielnika.
Marianna już się do niej "uśmiecha ".

Upały, upały ,woda w tym przypadku zdaje się być zbawienna, dorośli patrzą z dystansem ( ostatnio dała się poznać od złej strony ), dzieci bez złych skojarzeń korzystają z jej dobrodziejstwa.


Mam nadzieję,że miło spędziłyście dzień,przed nami wieczór. Cieszcie się nim jak i każdą nadarzającą się chwilą.

6 komentarzy:

  1. Uroczy widok,dzieciaczki szczesliwe...piesa tez urocza i wyglada na zadowolona z towarzystwa.Śliczny pokoj u dziewczynek...Jak u malych ksiezniczek...nie myli mnie wzrok przewaga bajkowego rozu wiec sadze ze to"dziewczynski pokój:.a;;)))..jak to mój syno nazywa...Cudowne chwile te z dziecmi...ktore sa całym naszym swiatem..

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszka cudowna a radość na buziach dzieciaków to najpiękniejszy widok, to wynagradza wszelkie trudy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas spędzony z dziećmi jest niezastąpiony...te uśmiechy, chichoty...broszka super...zdolniach z Ciebie!!!ja też z rodzinka spędziłam dzionek...bardzo radośnie!:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na temat dzieci zbyt wiele powiedzieć nie mogę , bo póki co czekam na swoje pierwsze Dziecię. Jednakże na podstawie dotychczas zdobytych doświadczeń stwierdzam, że dają one niesamowitą radość:)
    Broszka przepiękna! Zazdroszczę tym igłom, które aktualnie mogą się do niej "poprzytulać";)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszczę Toskanii, ja w tym roku obieram inny kierunek, ale na razie nie nic nie mówię, żeby nie zapeszyć:) mam nadzieję, że opowiesz po powrocie i dasz namiary na fajne noclegi:)
    oj, dzieciaczki są cudowne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne optymizmem tchnące fotki.
    Jak dobrze być razem.
    Igielnik świetny,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń