piątek, 22 marca 2013

małe i duże -wszystkie czekamy.

W domu pełnym kobiet bez względu na porę roku ,wiek rozmówczyń i ich stan duchowy
rozmawia się o trzech rzeczach :
butach ,ciuchach i  ................książkach ??????
 nie - facetach.
książki są na czwartym miejscu :)

Temat butów na pierwszy wiosenny wypad mamy póki co przemyślany :)



Zestawy ciuchów ewaluują w związku z gasnącą nadzieją na wiosenne Święta.

Wielkanoc w wersji pesymistycznej w "lordach" i małej czarnej ????....gdyby wiosna dalej zwlekała....


 Czy może w stylu panienek z "Mad men"w różu, perełkach i miętowej zieleni ???
Preferowana wersja optymistyczna :)



Jest też wersja sportowa niepełna , ale za to triumfująca :)


Wiecie dlaczego dobrze mieć w domu zarówno małą jak i dużą dziewczynkę ?
Bo ta mała widząc Kate Moss w tv ,mówi -mamo ta pani wygląda jak Ty !!!

Za to dzięki tej dużej nigdy nie stracicie kontaktu z rzeczywistością.

buziaki
szczególnie dla Mirki ,która mnie zmobilizowała :)

p.s. na tym zdjęciu widać ,że czasem też haftuję  :)

8 komentarzy:

  1. jestem ZA zestawem pastelowym z trampkiem w roli prawie głównej :) tez czekam do wiosny marząc o założeniu obuwia lżejszego :)
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba zestawy świetne, a trampki są po prostu boskie!!
    powinnaś jednak dołożyć jeszcze parę kozaków...
    Patrze za okno i płakać mi się chce.
    Nie lubie zimy... brr
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wskakuj Kochana w ten przepiękny pastelowy zestaw niezależnie od pogody. Innej opcji nie ma !
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiesz Kochana, jak się utrzyma to białe zwariowanie, to i "lordy" będą musiały ustąpić kozakom. Ja już tracę nadzieję nawet na wiosenny ortalion i przecieram puchówkę na błysk. Ta biel za oknem doprowadza mnie już do obłędu! Dobrze, że wróciłaś, bo przynajmniej mogę sobie znowu na kolory popatrzeć. Uściski dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, fajnie, tylko jak na śnieg w takich butkach??? Ta Twoja pesymistyczna wersja to u mnie jest wersją bardzo optymistyczną, na razie razem z Mirą przcieram puchówkę i pastuję kozaki;)
    Cudny ten dzbanek z żonkilkami...

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, a ja właśnie poluję na żółte Conversy:)) Madzika ale się leniłaś! Cały miesiąc?!?!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pastelowy koniecznie pastelowy zestawik Madziu..niech on zatriumfuje:-):-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojnych i radosnych Świąt :) dla Was.Dziękuje za maila odnosnie mojego pytania:) Uszycie torby mam na plan-liscie:) Chwilowo wpadły mega priorytety-zdrowie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń