piątek, 26 listopada 2010

Ale to już było ...

Hej,hej
wpadam tylko na chwilkę .Poszukując inspiracji na świąteczne strojenie domku przejrzałam moje zdjęcia z zeszłego roku.Jest ich masa, ale ponieważ utarło się ,że jestem -"ta od półek" ,to pokażę tylko.....

Chciałabym jeszcze się pochwalić dostałam miłe wyróżnienie od Oli_83.Zgodnie z tradycją przekazuję je pięciu dziewczynom,które są kreatywne,zdolne i bardzo lubię do nich zaglądać ;) Moje wyróżnienie wędruje do Milmato,,
Księżniczki w kaloszach,Penini,Agneshy i Mirki.

Buziaki

23 komentarze:

  1. WOW:) Pięknie:) Od jakiegoś czasu szukam takiej półki do kuchni i nie mogę znaleźć:(( gdzie Ty je wynajdujesz??Wyglądają bosko! ja też taką chce!:)
    buziaki i życzę miłego weekendu!mój niestety naukowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech Madzika no to jestem opóźniona, też ci przyznałam wyróznienie, ale co tam będziesz mieć na zapas ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście wiesz, że "ta od półek" to wielki komplement? ;-) Naprawdę czarujesz nimi ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dziś zostaniesz "Tą od półek"- podoba mi się bo półeczki masz rzeczywiście pierwsza klasa!Miło mi że mnie podejrzałaś...i miałabym być blondwłosa...a tak naprawdę to jestem złotowłosa ma rudawy kolor włosów które zmieniają się w zależności od pory roku...latem są najbardziej złotawo-rudawe!Gratuluję wyróżnienia należy Ci się zasłużenie!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny przydomek ta od półek, bardzo fajny. Śliczne dekoracje i w dodatku widze po raz pierwszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej znowu,dzięki jeszcze raz :)
    Ola-nie wiem,one same mi wpadają w ręce :)
    Inkwizycjo-miło mi bardzo:)
    Marto-BARDZO, BARDZO DZIĘKI,skopiuję sobie :)
    Hannah-Półkowa lady kojarzy mi się z Pieńkową Damą z kultowego "Twin Peaks",pamiętasz ?
    Aga-bardzo lubię rudy i w skrytości marzy mi się też, ale chyba nie byłoby mi dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  8. To jak by Ci wpadła jakaś niepotrzebna, to pamiętaj o mnie:))

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne te półki i jakaś bajeczna torba wisi!
    Dziękuję za wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne półeczki;-)) Trafiłam do Ciebie i zostaje na dłużej. Piękny i ciekawy blog. Widzę że tez lubisz czerwony kolor jak ja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje bardzo za wyroznienie !!! bardzo sie ciesze , tym bardziej ze ostatnio jakos nikt komentarzy mi nie zostawia :) no ale moze i nie ma pod czym ;) jeszcze raz dziekuje ,postaram sie wkleic u sibie jak tylko sie ogarne bo ostatnio czau mi brakuje mocno , Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta półeczka...marzenie:)Dziękuję Kochana za wyróżnienie:)Milutko mi:))Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie ubrana mialas poleczke, ciekawi mnie co w tym roku wymyslisz.
    Ja juz zaczelam dekorowanie domku, na poczatek poszedl adwentowy swiecznik.
    Gratuluje wyroznienia.
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  14. No własnie o to mnie sie rozchodzi. Bo to nie chodzi o ot że krytyka jest wogóle zła. Ja za moje byki językowe Lejdik podziekowałam, ale tak se pomyslałam, że jeslichodzi o niektórych to w krytyce nie znaja umiaru. Ktos im otwiera drzwi swojego domu,a teksty cyt-takie zdjecia to lepiej umieśc w albumie rodzinnym niż tutaj. to to sa teksty poniżej pasa. No i fakt ze jak chciałam magodzie napisac co myslę i ze troche zlała ludzi, to juz widziałam ten tłum mnie linczujacy. Pomyslałam jednak, ze moze taka INNĄ opienię lepiej wysłać na prywatnego maila niźli cieszyć zawistnych.
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  15. Hannah śledzę dyskusję na Twoim blogu, fajny post, moich gości też zachęcam do udziału :)Przeskoczcie do Hanny (ale najpierw komentarz u mnie HI,Hi )

    OdpowiedzUsuń
  16. Madzika buziole normalnie babo kochana. Nawet nie wiesz ja ja Ci tego Twojego zawodu zazdroszcze. echhh
    Wypaliłam sie dzisiaj dyskusyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj,bardzo u ciebie milutko,chyba będę do Ciebie częściej wpadać,a w ozdobach świątecznych można się zakochać,ja też już powolutku zaczynam coś działać w tym kierunku :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, cudny bajkowy klimat ....

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje wyróznienia.
    A na Twoich półkach są piękne dekoracje i śliczne rzeczy.Te wszystkie drobiazgi są rewelacyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Madzika, bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie i gratuluję Twojego:)))
    Półeczki cudne, ja sama ostatnio zdobyłam pewną półeczkę i niedługo się za nią wezmę:)
    Ale wiesz, teraz jak gdzieś oglądam takie półeczki, to od razu mi się przypominają Twoje aranżacje:) Jesteś charakterystyczna i przyjmij to jako komplement:))))
    Buziaki:)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu,Irish bunny witam serdecznie i dziękuję.
    MaJu-były..kochana,były... A co będzie to się okaże.W każym razie drobiazgu u mnie pod dostatkiem.
    Milmato,przyjmuję zgodnie z Waszymi sugestiami,wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń